Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 października 2013

Rozdział IX

Za chwilę.Za minutę.Za sekundę i...

*Oczami Av*

Mogłabym tak stać z nim u boku na tym deszczu i zatapiać się w jego ustach bez końca.
No ale cóż...występ do X-factora się zbliżał, a Liaś musiał sie jeszcze ogarnąć.
Nałożył na mnie swoją bluzę,abym nie zmarzła i ruszylismy biegiem trzymając się za ręce w stronę domu.Gdy dotarliśmy już na miejsce wzrok pozostałej czwórki skierowany był na nasze splecione dłonie 3/5 One Direction (oficjalnie tak się nazwali, dzięki pomysłowi Rihanny) patrzyło na mnie ze skruchą.Najwidoczniej kapneli się już,że słyszałam ich jakże miłą i szczerą rozmowę na mój temat.NIe byłam jednak na nich zła mieli do tego prawo, sądzę też,że to własnie dzięki RiRi zrozumiałam moje prawdziwe uczucia do Liasia...może kiedyś ją przeproszę.
-
Chłopcy bardzo zdenerwowani czekali,aż nastąpi ich kolei.Liam ściskał moją dłoń i co chwila patrzył z powątpiewaniem na scenę.Za chwilę.Za minutą.Za sekundę i...
-Prosimy numer 1069 One Direction na scenę.
Li puścił moją dłoń i nie pewnie wszedł jako pierwszy,a za nim pozostała część zespołu.
Harold potrzedł do mikrofonu i z uśmiechem zaczął przemowę.
-Dzień dobry wszystkim,nazywamy się One Direction i chcemy oczarować was,naszymi głosami,urodą oraz urokiem osobistym.-tłum zachichotał a Simon uśmiechnął się życzliwie.
Po chwili poleciała piosenka,którą sami napisali Live While We're Young.

(Kiedy polecą słowa piosenki zacznij czytać tekst)
LIAM;
Hey girl, I’m waiting on ya                                  
I’m waiting on you                                             
Come on and let me sneak you out
And have a celebration, a celebration
The music up the window’s down.



Tł: 
Hej dziewczyno, czekam na Ciebie, 
czekam na Ciebie
podejdź i daj mi się porwać
niech będzie uroczyście, uroczyście
podgłośniona muzyka, zamknięte okna.







ZAYN;
Yeah, we’ll be doing what we do
Just pretending that we’re cool
And we know it too
Yeah, we’ll keep doing what we do
Just pretending that we’re cool
So tonight...

Tł:
Tak, będziemy robić to co robimy,
Będziemy udawać, że jesteśmy fajni
I o tym wiemy
tak, będziemy robić to co robimy, 
po prostu udając, że jesteśmy fajni, 
Więc tego wieczoru...


TOGETHER:
Let’s go crazy, crazy, crazy
Till we see the sun
I know we only met
But let’s pretend it’s love
And never never never stop for anyone
Tonight let’s get some
And live while we’re young
Whoohoo, Whooho
And live while we’re young
Whoohoo, Whooho
Tonight let’s get some

Tł Refren: 
Szalejmy, szalejmy, szalejmy 
aż do wschodu słońca
Wiem, że dopiero się poznaliśmy, 
ale udawajmy, że to miłość
I nigdy, nigdy, nigdy nie przestawajmy!
Tego wieczoru chodźmy
i żyjmy póki jesteśmy młodzi!
Whoohoo
i żyjmy póki jesteśmy młodzi
Whoohoo
Dziś wieczór chodźmy gdzieś.

HARRY;
And live while we’re young


Tł:
i żyjmy póki jesteśmy młodzi!







ZAYN:
Hey girl, it’s now or never
It’s now or never
Don’t overthink just let it go
And if we get together
Yeah, get together
Don’t let the pictures leave your phone
oooo

Tł: 
Hej dziewczyno, teraz albo nigdy, 
teraz albo nigdy
nie myśl za dużo, po prostu odpuść
i jeśli się zejdziemy
tak, się zejdziemy 
nie pozwolę byś usunęła zdjęcia ze swojego telefonu.
oooo...


NIALL;
Yeah, we’ll be doing what we do
Just pretending that we’re cool
So tonight...

Tł:
tak, będziemy robić to co robimy, 
po prostu udając, że jesteśmy fajni, 
Więc dzisiaj wieczorem...

(W tym o to momencie nasz kochany Hazza chciał dać Niallerowi buziaka)------->>


TOGETHER: 
Let’s go crazy, crazy, crazy
Till we see the sun
I know we only met
But let’s pretend it’s love
And never never never stop for anyone
Tonight let’s get some
And live while we’re young
Whoohoo, Whooho
Wanna live while we’re young
Whoohoo, Whooho
Tonight let’s get some

Publika pękała ze śmiechu... :D
Tł Refren: 
A więc szalejmy, szalejmy, szalejmy 
aż do wschodu słońca
Wiem, że dopiero się poznaliśmy, 
ale udawajmy że to miłość
I nigdy, nigdy, nigdy nie przestawajmy dla nikogo
Dzisejszego wieczoru chodźmy
i żyjmy póki jesteśmy młodzi!
Whoohoo, Whooho
chcemy żyć póki jesteśmy młodzi
Whoohoo, Whooho
Dziś wieczór chodźmy gdzieś

HARRY;
And live while we’re young

Tł:
i żyjmy póki jesteśmy młodzi!


ZAYN;
And girl, you and I
We’re about to make some memories tonight
Nie mogło się też odbyć bez uroczego pana Marchewki ! ;P

Tł: 
I dziewczyno, Ty i ja
mamy zamiar stworzyć trochę wspomnień tego wieczoru


LOUIS;
I wanna live while we’re young
We wanna live while we’re young

Tł: 
Chcę żyć póki jesteśmy młodzi, 
chcemy żyć póki jesteśmy młodzi

TOGETHER; x2
Let’s go crazy, crazy, crazy
Till we see the sun
I know we only met
But let’s pretend it’s love
And never never never stop for anyone
Tonight let’s get some
And live while we’re young.

Young...

Wanna live while we're young...
Tonight let’s get some

Refren: 
A więc szalejmy, szalejmy, szalejmy 
aż do wschodu słońca
Wiem, że dopiero się poznaliśmy, 
ale udawajmy że to miłość
I nigdy, nigdy, nigdy nie przestańmy
Dzisiejszego wieczoru chodźmy
i żyjmy póki jesteśmy młodzi.

Młodzi...

Chcemy żyć póki jesteśmy młodzi
Dziś wieczór chodźmy gdzieś.


ZAYN;
And live while we’re young

Tł:
i żyjmy póki jesteśmy młodzi!

Swój występ zakończyli jakże sexowną zumbą.





Piski tysiąca dziewczyn rozbrzmiały na scenie.Wszyscy wstali,głośno skandując "One Direction!" Ludzie mieli łzy w oczach.
Ze wruszenia.
Ze szczęścia.
Z wdzięczności za ten wspaniały występ.

Tak właśnie pierwsze fanki ocierały chusteczkami spuchniałe oczy, nie mogąc wyksztusić ani słowa.

Chłopcy też się nie odzywali. Nialler miał szklane oczy i uronił nawet kilka łez.Harry stał ze spuszczoną głową,a jego klatka piersiowa miarowo to unosiła sie to znów opadała ze zdwojoną prędkością.Louis,Liam i Zayn patrzyli ze wzruszeniem na tłum."Oni tu przyszli dla nich." Przemknęło mi przez myśl.Szybko otarłam spadającą łzę.
Pewna dziewczyna wdarła się na scenę i rzuciła się na Harry'ego szlochając.Ten objął ją czule,mrugając powiekami jakby to już był koniec.A przecież to dopiero początek.Początek najlepszego zespołu na świecie !

*Oczami RiRi*

Płakałam mocząc bluzkę mojej przyjaciółki.Ponownie tuliłam się do niej z ufnością.Ona delikatnie gładziła moje włosy, co chwila powtarzając zdławionym tonem "Już dobrze."
Jednka nie, nie było dobrze.Zdradziłam.Zdradziłam osoby,które tak bardzo kocham!A przez co? Przez ludzi,którzy nie umieją okazać szacunku.Dla zazdrosnych hejterów,którzy nigdy nie osiągną tego co oni.Nie wiem o co chodzi w tej poplątanej historii,ale odzyskałam wiarę w siebie i żaden zazdrosny człowiek nigdy mi jej już nie odbieże!
-Proszę o spokój.-Głos Simona melodyjnie rozległ się w telewizorze.Podniosłam moje spuchnięte oczy na jego wzruszoną postać.
-Tu chyba nie trzeba wiele mówić,przechodzicie do kolejnego etapu !!
Wszyscy nie ważne czy na ulicy,przed komputerem lub na widowni zerwali się bijąc brawo.
One Direction zeszło ze sceny machając do tłumu.Każdy lekko uśmiechnięty,radosny...po prostu szczęśliwy !

_________________________________________________________________

Podoba Wam się nowy rozdział kochani ?Ja osobiście sądzę,że nie wyszedł najgorzej ;P Proszę skomentujcie to mnie zmotywuje do napisania kolejnego rozdziału :**














8 komentarzy:

  1. ....
    brak mi słów
    na prawdę
    śliczne
    piękne
    cudowne
    ... ♥ kocham to
    next !!!!!!
    zapraszam do siebie
    http://zycienaplanecie1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny i zapraszam do siebie na nowy rodział :) http://if-i-let-you-know.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ;) Jak to czytam to czuje się jak Riri <3 Pisz dalej i jak najczęściej ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz świetne jest kiedy następny rodział?

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! <3333
    Pisz szybko kolejny! :***
    Już się nie mogę doczekać :D
    Zapraszam :)
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Harold genialny <3
    Super rozdział. :)
    Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nowy rozdział zapraszam :)
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń