Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 września 2013

Rozdział II

"...gdy nagle zauważyłam GO"
*Oczami RiRi*
Wreszcie w mojej nowej szkole.
Za chwilę przekroszę próg mojej klasy.
Nie chciałam się przeprowadzać,ale czy kiedykolwiek rodzice mnie posłuchali?
No właśnie,nie.
Rozległ się w końcu tak długo oczekiwany dzwonek na lekcje.
Udałam się korytarzem pod salę 38.
Drzwi były otwarte na oścież,a nauczycielka już w środku.
Nałożyłąm na usta lekko wymuszony uśmiech i weszłam do środka.
Oczy wszystkich skierowane były na mnie.
Nauczycielka ruchem ręki przywołała mnie do siebie.
-Ekhm, przedstawiam wam nową uczennicę Rihanne,przyjmijcie ją miło i oprowadźcie po szkole.
-Hej wszystkim-zaczełam trochę speszona,gdy nagle zauważyłam GO,a raczej ICH.Mój oddech przyspieszył,serce waliło z całej siły.
Wszystko do mnie wróciło, wszystkie wspomienia związane z One Direction.Skąd oni się wzieli w liceum?Do cholery skąd!?
NIe jestem już directioners,ale byłam.Kiedyś...dawno.
Jednak nie byłam rozumiana,przez innych,nie znałam osobiście innych directioners.Wszyscy ze mnie szydzili,żartowali,naśmiewali się na przerwach.Miałam wtedy na sobie maske niewzruszenia,ale to bolało.Nawet bardzo.
Wszyscy zauważyli moje zmieszanie,a ja nie lubię być w centrum uwagi, mimo tego,że jestem osobą towarzyską.Wziełam głęboki wdech i zaczęłam jeszcze raz.
-Więc pochodzę z Irlandii z nie dużego miasteczka...zresztą pewnie nikt o nim nie słyszał.Umiem grać na pianinie i perkusji.Wszyscy mówią na mnie RiRi,bo nie przepadam za pełnym moim imieniem.Z natury jestem osobą gadatliwą i... to chyba by było na tyle.
-Dziękujemy Riha..RiRi, usiądź sobie z Zaynem.
Tego tylko brakowało.Błagam zabijcie mnie.
Usiadłam niechętnie koło mulata.Czułam przez całą lekcję jego wzrok na sobie.Mimo to nie przedstawił się...zresztą nie musiał.


<3





_________________________________________________________________

No cóż ,według mnie nie wyszło mi najgorzej. ;D
Taki pomysł wpadł mi do głowy wczoraj, szczerze miałam to rozegrać zupełnie inaczej,ale chyba dobrze zrobiłam zmieniając moje plany.Jak sądzicie? Rozdział może być ? Niestety rozdziały będą się teraz pojawiać jakoś tak... 2 razy w tygodniu.

Czytasz=Komentujesz





4 komentarze:

  1. Blog jest prze wspaniały, ale za co takie krótkie rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  2. Następnym razem będzie dłuższy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku genialne rozdziały! :**
    Czekam na nexta <33
    Zapraszam do mnie :)
    http://loolopowiadaniao1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudnie, mam nadzieje ze szybko dowiem sie co bylo dalej?
    PS Kiedy pojawi aie next? <3

    OdpowiedzUsuń